Är det Fabo som ansvarar för skolgården?

Hej!
Mina söner går på Ljungbyskolan, de saknar en klocka uppe vid basket/bandy planen. Tänker att jag skriver till er, då deras lärare hänvisar till att det är Fabo som håller i skolområdsmiljön. Ett hyresgästföreslag kan vi kalla det:)
Josefin

Kommentarer

  • Hej Josefin,

    Tack för ditt mail.

    Att få föslag gillar vi, en klocka för att hjälpa barnen ha koll på tiden är en bra idé. 😀
    Dock är det inte vi på Fabo som beslutar i utrustning och annat utan det beslutet ligger hos kommunens förvaltare. Vi sköter om miljön på  skolan och skolgården.

    Kontakta kommunens Kontaktcenter på 0346-886000 eller på kontaktcenter@falkenberg.se så hjälper de dig vidare.

    Ha en bra dag!
    Charlotte