Saknar hyllor i ett skåp, hur länge ska jag vänta?

Tjena,
Jag bor i en renoverad lägenhet där ni renoverat hela mitt kök. Tyvärr saknas hyllplanen i ett av köksskåpen och ni skulle fixa det. När kommer ni, har väntat länge.
Camilla

Kommentarer

  • Hejsan Camilla,

    Härligt med nytt kök men visst ska det vara hyllor i alla skåpen så att du kan fylla dem med dina saker. 😊

    Vi har svarat på en liknande fråga tidigare där du kan läsa mer om att det kan ta lite längre tid att få åtgärdat problem som uppstår efter renoveringar eller nybyggnationer.

    Ha en bra dag!
    Charlotte