Varför kan jag inte registrera mitt konto?

Det står att jag ska kontakta serviceansvarig när jag skriver in mitt korrekta personnummer. Kan därav inte registrera mig.
Fabian

Kommentarer

  • Hej Fabian!

    Du gör du helt rätt i att höra av dig till oss.

    Ring oss gärna på 0346-88 66 00 mellan kl 10-12 & kl 13-14 eller skicka oss ett mejl på info@fabo.se så ska vi kunna hjälpa dig vidare.

    Vi finns också tillgängliga på chatt fram till kl 9.30 idag, den finner du på vår startsida www.fabo.se

    Ha en bra dag!
    Charlotte