Hur får man en parkering på Kv. Grieg?

Hur går man till väga för att få en p-plats på Grieg ? Hittar inte det på er sida eller gäller det även för Klockaregatan också ?
Mvh Kent

Kent

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Jag ska hjälpa dig med din fråga.

    Parkering finns på uppmärkta platser inne på gården på Grieg samt 22 st provisoriska parkeringar längs med Tubavägen. Under byggnadstiden är det gratis att stå här, när hela fastigheten är klar kommer ni kunna hyra p-platser.

    Tänker du på vilket sätt man kommer kunna hyra parkering när du refererar till Klockaregatan? Du får gärna beskriva det lite närmare så kan jag säkert svara på din fråga.

    Hoppas du får en fin dag!

    Charlotte
  • Jag menar om jag skaffar p-plats på Klockaregatan även gäller på Grieg eller inte
    Kent
  • Hej Kent,

    Tack för att du förtydligade för mig.

    Väljer man att köpa ett tillstånd på Klockaregatan är det just på den parkeringen som det tillståndet gäller. Önskar du att parkera på Grieg också så kan du köpa det när vi släpper de platserna för de boende i området.

    Ha en bra dag!
    Charlotte