Hur får jag nycklar till Kv. Grieg etapp 2?

Hur kommer nu göra med nyckelutdelning till Kornettvägen? Med tanke på Corona så blir det väl inget gemensamt möte? Eller skickar nu info om det?
Camilla (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Tack för din fråga.

    Vi kommer kontakta alla våra nya hyresgäster till Grieg i god tid gällande nyckelutlämning och information om det nya boendet. Självklart följer vi alla riktlinjer som ges och kommer agera därefter.

    Ha en fin dag!
    Charlotte