När vet man vilken köplats man har?

Har anmält mig på lägenhet hade över 1100poäng mer än den på köplats 5 nu över en vecka efter sista dagen för intresseanmälan står fortfarande behandlas. Hur länge står behandlas? Känner att med så höga poäng borde jag varit 1 av de 3 som skulle blivit erbjuden att kolla på den?

Tessan

Kommentarer

  • Hej!

    Jag tänker att du kan ta kontakt med oss på telefon, så kan vi kika på det närmare.Ring 0346-88 66 00 tonval 2.

    Maria