När ska jag skriva på kontraktet för min nya lägenhet?

Hej.
Jag har fått lägenhet hos er men undrar när jag ska få skriva på mitt kontrakt?
Besmir

Kommentarer

  • Hej Besmir!

    Du blir kontaktad av våra uthyrare efter att du varit på visning av lägenhet och du meddelat FABO att du tackat ja till erbjuden lägenhet.

    Då bestämmer ni tillsammans ett besök hos oss, vi möts på vår Kundtjänst på Möllegatan 2 alternativt skickas ditt kontrakt hem till dig för underskrift.

    Hoppas du får en härlig fortsatt dag!
    Charlotte