När öppnar er bilpool?

Hej. Spännande med bilpool för oss hyresgäster. När kan man börja boka?
Roger

Kommentarer

  • Hej Roger,

    Vi håller med! Det ska bli otroligt kul att få starta upp vår bilpool. 😀

    Från och med 2 Maj kan du ladda ner appen Ezeride som använda för bokning och från och med 10 Maj öppnar vi med lediga tider.

    Inom kort kommer du kunna läsa mer om bokning och villkor här i vårt  forum och på vår hemsida.
    Charlotte