När kommer tidningen Hemkänsla?

Jag gillar er tidning och läser alltid den. Borde inte årets upplaga komma snart eller blir det ingen i år?
Kerstin (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Kerstin,

    Härligt att du längtar till vårt nya nummer av Hemkänsla, det gör vi med!

    Höstens nummer kommer delas ut tillsammans med Hallands Nyheter i slutet av Oktober i Varberg och Falkenbergs kommuner. Vi har fått med spännande reportage, intressanta möten med medarbetare, tips & trix och mycket mer!

    Du kommer även kunna hämta upp ett exemplar i vår brevlåda utanför vår Kundtjänst på Möllegatan 2.
    Ha en bra dag!

    Charlotte
    (Uppdaterad )