När kommer ni till mig och åtgärdar golvet och målningen?

Hej.
Ni ska åtgärda skador på golvet i min lägenhet och måla men jag har inte hört från er. När kommer ni till mig?
Märta

Kommentarer

  • Hejsan,

    När vi informerat dig om att vi godkänt renoveringen meddelar vi sedan utföraren som i sin tur kommer att ta kontakt med dig där det närmar sig renovering och ni bestämmer tillsammans en dag och tid som passar er båda.

    Vi kan inte besluta om när utföraren lägger din lägenhet i sin planering.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Charlotte