När kan jag söka bostad igen efter en spärr?

Hej jag är spärrad från att söka någon bostad hos er pga för många avböjda erbjudanden, när kan jag söka igen? Mvh/Christoffer
Christoffer

Kommentarer

  • Hej Christoffer,

    För att hjälpa dig vidare med svar på din fråga kan du maila till oss på hyra@fabo.se eller ringa till vår Uthyrningsavdelning 0346 88 66 00, tonval 1 så kan vi svara på din fråga. Uthyrningen kan du kontakta Måndag - Fredag kl 10-12 & 13-14.

    Ha en fin dag!
    Charlotte