När får vi på repslagaren våra fönster utbytta ?

Byte av fönster påbörjades för några år sedan men alla har inte fått fönstren utbytta.
Eftersom jag har svårt att öppna mina fönster vill jag veta när byte kommer att ske. Bor på Holgersgatan 5G
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Tack för din fråga!

    Vi har som du vet ett pågående arbete med fönsterbyte på Repslagaren och är i processen att ta fram offert.

    Som vi alla märkt av så har coronaviruset (covid-19) ställt till problem och så också i detta fallet vilket gjort att arbetet där kommer ta något länge tid än tidigare beräknat. Därför har vi inget besked om datum just nu men du får gärna återkomma till oss längre fram så ska vi göra vårt bästa med att lämna ett besked till dig då.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte
  • Ok, då förmodar jag att det är ok att kontakta vaktmästare när jag inte kan vända fönstren när jag behöver.
    Vänligen
    Marie
  • Hej Marie,

    Helt riktigt, det kan du göra.

    Antingen anmäler du din serviceanmälan via vår hemsida när det passar dig eller så kan du ringa vårt Servicecenter på 0346-886600, tonval 2 måndag - torsdag 08-12 & 13-16, fredagar 08-12 & 13-15.

    Ha det gott !
    Charlotte