När är bilpoolen ledig så att jag kan boka den?

Hejsan. Vilka tider är bilen ledig för oss hyresgäster att boka den?
Rutger

Kommentarer

  • Hej Rutger,

    Bilen är bokningsbar Måndag-torsdag 17.30-06.00 samt helger från Fredag 16.30 till måndag 06.00.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Kan man se om bilen är ledig eller måste man prova sig fram?
    Else j
  • Hej Else,

    I appen kan du prova dig fram de tider som passar dig under de tider bilen är bokningsbar. Dvs. Måndag-torsdag 17.30-06.00 samt helger från Fredag 16.30 till måndag 06.00.

    Ha en bra dag!
    Charlotte