Någon parkerat på vår betalda parkering, vad ska jag göra?

Vart vänder jag mig när det står en annan bil på vår betalda parkering?
Rosita
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Rosita,

    Tack för att du kontaktar oss.

    Om någon annan nyttjar din parkering ska du ringa till Securitas på telefonnummer 010 - 470 51 50 så kan de komma ut till platsen och bötfälla bilen som parkerat fel.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
    Bästa svaret
  • Är det inte bättre att bara skriva en lapp på bilen att den står fel, kan ju vara en trevlig granne som parkerat fel?
    Michael
  • Hej Michael,

    Självklart går det också alldeles utmärkt som alternativ till att kontakta Securitas. 😊
    Charlotte