Kan ni hjälpa oss med måsarna på taket?

Hej,
Vid mitt hus har vi problem med måsar på taken som skriker och stör. Är det något som ni kan hjälpa oss med?
Bengt-Arne

Kommentarer

  • Hej Bengt-Arne,

    Tack för din fråga, vi har full förståelse för att måsarna som finns på taken i våra områden kan upplevas som störande under en period av året.

    Vi plockar fågelägg och då enbart på våra äldreboenden där det är ett, för oss, känt problem samt vissa havsnära fastigheter. Detta val har vi gjort för att Falkenberg är en kuststad och måsar är en del av den naturliga faunan.

    Ha en riktigt bra dag!
    Charlotte
    (Uppdaterad )