Kan ni lägga till ett namn på dörren?

Min pojkvän har flyttat in hos mig och vi har blivit sambos. Han har skrivit in sig här på min adress men vem kontaktar jag för att han ska få sitt namn på dörr och brevlåda?
Mvh Jenny
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny!

    Kontakta din lägenhetsförvaltare för att få hjälp med ändringen.

    Antingen ringer du 0346-886600, tonval 3 och ber om att bli kopplad till din lägenhetsförvaltare eller så kan du mejla till info@fabo.se så ska vi se till att uppgifterna kommer fram till rätt person. Fördel med att mejla är att stavningen blir rätt från början samt att du slipper att anpassa dig efter telefontider.

    I mejlet nämner du ditt kontraktsnummer (11 siffror) samt vilka namn du vill att det ska stå på din dörr/brevlåda så ändrar vi det så snart vi kan.

    Ha en bra dag!
    Charlotte