Vilket lägenhetsnummer behövs för bredband?

Hej, jag beställde precis ett bredband och företaget vill ha ett lägenhets nummer som börjar på 11xx. Det enda lägenhetsnumret för min lägenhet jag kan hitta är 1001. Är det 1101 då kanske?

Tack i förhand.
David

Kommentarer

  • Hej David,

    Tack för ditt inlägg.

    Det nummer som de önskar är de 4 sista i ditt kontrakt.
    Se exempel här: 12121 01 1453-03 Det är alltså de siffrorna markerat med fet stil och du hittar siffrorna i övre högra hörnet på ditt kontrakt.

    Hör av dig igen om du behöver mer hjälp.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Ah, då är jag med! Tack för det snabba svaret!

    Mvh David
    David