Varför har jag blivit inaktiverad?

Jag står som inaktiverad på min sida, hur gör jag för att aktivera mina poäng igen
Christina

Kommentarer

  • Hej Christina,

    För att behålla sin plats i kön måste man logga in med maximalt 12 månaders intervall, går det längre tid måste man aktivera sitt konto på nytt och då börja samla poäng från början igen. Det gör du genom att återigen logga in på ditt konto antingen med Bank-ID eller lösenord.

    Har du fortsatt problem med att logga in/aktivera råder jag dig att kontakta vår Uthyrningsavdelning så att de kan kika närmare på just ditt ärende. Du når dem på 0346-88 66 00, tonval 1 kl. 10-12 & 13-14 eller på hyra@fabo.se.

    Ha en fin dag!
    Camilla
  • Jag har fått en lägenhet hos er e de därför jag har blivit inaktiverat?
    Veronica
  • Hej Veronica,

    Det stämmer, när du får en lägenhet hos oss så blir du inaktiv och får aktivera ditt konto igen.

    Logga inpå mina sidor, uppdatera dina uppgifter så börjar du samla poäng igen.

    Ha en bra dag!
    Charlotte