Hur kan mina köpoäng försvunnit?

Hejsan!
Jag har under tiden jag hyrde av er alltid skött betalningar och aldrig fått klagomål. Men nu när mitt samboskap i villa inte funkade tänkte jag nu bli aktivt sökande hos er igen. Men mina köpoäng verkar stå på noll?! Har loggat in med minst ett år emellan innan de. Ibland oftare!! Vart ät mina poäng?!?
Mvh//bedrövad gammal hyrestagare
Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper,

    Härligt att höra att du skött dig bra som hyresgäst hos oss, det gillar vi!

    För att behålla sin plats i kön måste man logga in minst en gång om året, går det längre tid måste man aktivera sitt konto på nytt och då börja samla poäng från början igen.

    Är det så att du fortsatt logga in en gång per år även den tid du har varit sambo råder jag dig att kontakta vår Uthyrningsavdelning så att de kan kika närmare på just ditt ärende. Du når dem på 0346-88 66 00, tonval 1 kl. 10-12 & 13-14 eller på hyra@fabo.se.

    Ha en fin dag!
    Charlotte