Vad händer med min köplats efter man tackat ja?

När jag tackar ja till en lägenhet, förlorar jag alla mina poäng då och får börja om från noll?
Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim,

    Om du tackar JA till en bostad som vi erbjuder dig och du får skriva kontrakt för bostaden så förbrukar du dina kö-poäng. Du kan sedan aktivera ditt konto igen genom att logga in på Mina sidor och då börja samla nya poäng.

    Om du tackar JA till ett korttidskontrakt behåller du dina kö-poäng och din plats i kön samt samlar nya under tiden som du bor i din lägenhet med korttidskontrakt.

    Vad är ett korttidskontrakt? Här kan du läsa mer om korttidskontrakt.

    Hoppas att det var svaret på din fråga. 😊
    Charlotte