Kan jag söka bostad även om jag har en betalningsanmärkning?

Hur funkar det om man har en betalningsanmärkning och man vill hyra hos det?
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Vi gör alltid en kreditupplysning när man är aktuell för en bostad hos oss. Man får inte ha skulder eller betalningsanmärkningar när vi tar kreditupplysning.

    Ring oss gärna om du har fler frågor. För att komma i kontakt med Uthyrningen kan du ringa tel nr 0346 - 88 66 00, tonval 1. De svarar i telefon Måndag - Fredag kl. 10-12 samt kl. 13-14.

    Trevlig helg!
    Charlotte