När tänds lamporna vid konstgräsplanen på Ginstvägen?

Hur ofta är lamporna vid planen på?
Kendy

Kommentarer

  • Hej Kendy,

    Tack för din fråga.

    Jag ska undersöka vem av vår personal som kan svara bäst på din fråga och lovar att återkomma till dig med ett svar så snart som möjligt.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hejsan,

    Nu har jag besked till dig gällande belysningen på konstgräsplanen.

    Lamorna är tända till kl 21 fram tills att belysningen behövs. Under hösten och vintern är belysningen tänd mellan kl 17-20 varje dag.

    Ha det gott.
    Charlotte