Kommer vi få parkeringskort på Motellvägen, Elvägen och Turbingränd?

Hej, fick ett brev från er om att det ska vara parkeringskort på min parkering. Vad gäller då?
Christina

Kommentarer

  • Hej Christina,

    Det stämmer att de målade siffrorna i asfalten kommer att ersättas av ett parkeringskort samt en skylt till varje parkering. Vi gör denna förändring för att Securitas enklare ska kunna se att de som har rätt att använda parkeringarna inte ska störas av de som parkerar fel eller olovligen.

    Likt tidigare har ni boende på Kv. Växthusen en egen parkering till varje bostad och detta gäller även framöver.

    Parkeringskorten delas ut under vecka 22 och 23, börja använda ditt kort så snart du fått det tilldelat.

    Hoppas det var svaret på din fråga!
    Charlotte