Kommer ni att betala ut el-stöd till era hyresgäster?

Hej. Jag undrar om ni kommer betala ut elstöd till era hyresgäster?
Björn

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för din fråga.

    Om du inte har ett eget abonnemang utan ett fast lågt pris som vi debiterar så kommer inte du att få elstöd av Fabo eftersom man då inte har fått ökade kostnader. Vi på Fabo betalar för ett rörligt elpris och har fått ökade kostnader i samband med energikrisen, dock är det ännu inte klart om företag kommer få ersättning eller hur hög det i så fall blir.

    Ha en bra dag!
    Charlotte