Hur gör jag för att besöka Återvinningscentralen?

Hejsan
Jag behöver besöka Återvinningscentralen och undrar hur det går till som hyresgäst?
Anna
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hejsan Anna!

    Från den 17 April kommer du som boende och folkbokförd i våra fastigheter att kunna komma in på Återvinningscentralen med hjälp av ditt körkort. Kortet laddas automatiskt med 15 besök per år och förnyas den 1 januari.

    Om du inte har ett körkort kan du kontakta Vivab som hjälper dig med ansökan.

    Kom ihåg att det också finns Miljöhus vid våra fastigheter där du kan sortera och slänga avfall så som plast, kartong, papper osv. Vi har skapat en egen sida med fler tips om vad du kan slänga i ditt miljöhus.

    Har du fler frågor är du varmt välkommen att kontakta Vivab.

    Vi ses!
    Charlotte
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
  • Hej Jag skulle behöva ett kort till återvinningen mvh Kenneth

    kenneth
  • Hej Kenneth,

    Du får gärna skicka oss ett mail med dina personuppgifter till info@fabo.se så kan vi skicka ut ett Återvinningskort hem till dig.

    Alternativt kan du ringa till oss på 0346-886600, tonval 1så hjälper vi dig.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hej jag skulle behölva ett kort till återvinningen Tack MVH Sandra
    Sandra
  • Hej Sandra,

    Självklart kan vi hjälpa dig med ett ÅVC-kort.

    Skicka dina personuppgifter till info@fabo.se eller ring till oss på 0346-886600, tonval 1 så hjälper vi dig.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hej
    Vad kostar ett nytt återvinnings kort . Jag har lagt det på något bra ställe senast
    år 2021.

    Med vänlig hälsning

    Maude
  • Hej Maude,
    Tack för din fråga till oss.
    Jag har skickat ett mail till dig för att kunna hjälpa dig vidare.

    Ha en bra dag!
    Elin
  • Tack 😁

    Maude