Kan jag ställa mig i kö för en lägenhet på kv. Trädgården fd. Floragården?

Hej.
Jag och min man känner att det snart är dags för en flytt och vill ställa oss i kö för det nya kvarteret Trädgården, tidigare Floragården. Kan vi göra det redan nu och hur går vi tillväga?
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    Tack för ditt inlägg i vårt forum.

    I dagsläget finns ingen kö för dessa lägenheter och vi tillsammans med Falkenbergs kommun gör en utredning för att detta ska bli en möjlighet i framtiden.
    Du kan alltid ställa dig i vår kö ändå och samla köpoäng för lägenhet hos oss.

    Läs mer här om hur du ställer dig i vår kö och samlar köpoäng.
    Hur får jag en lägenhet hos er?

    Ha en bra dag!
    Charlotte