Kan jag ansöka om att få en tvättmaskin installerad i min lägenhet?

Tvättmaskinen i byggnaden är inte bra och jag vill ha en tvättmaskin i min lägenhet
Afaf

Kommentarer

  • Hej Afaf!

    Tack för din fråga.

    Du kan kontakta din lägenhetsförvaltare som kan svara på din fråga,i många fall är det inga problem att få en tvättmaskin.

    Ring till vår växel 0346 88 66 00, tonval 3 så hjälper de dig att bli kopplad direkt till din förvaltare. Tänk på att förvaltarens telefontid är mellan kl 8-12.00.

    Ha det gott!
    Charlotte