Hur vet jag om det är kall- eller varmhyra?

Om det bara står ”hyra xxxxkr” men inget om kall eller varmhyra o så. Vad är det som gäller isåfall?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    När vi publicerar lediga lägenheter så avser hyran alltid varmhyra och om det skulle vara någon annan form av hyra ex. kallhyra så står det angivet i texten.

    Hoppas det var svaret på din fråga. Har du frågor om någon specifik lägenhet så svarar jag dig gärna på det.

    Ha en bra dag!
    Charlotte