Jag tycker att det är kallt i min lägenhet.

Hejsan,
Det är kallt i min lägenhet, hur många grader ska det vara egentligen?
Eva-Marie Bertilsson

Kommentarer

  • Hej Eva-Marie!

    I våra bostäder håller vi en temperatur på 20-21 grader vilket skapar en trevlig och skön boendemiljö.
    En god idé är att använda en termometer så att du får en bra uppskattning om hur varmt det är i din bostad.

    I nästan alla våra lägenheter regleras temperaturen automatiskt. Se till att termostaterna är på full värme och att inte gardiner eller möbler täcker över. Det finns en risk att elementet då tror att det är varmt i lägenheten och slutar skicka ut värme.

    Du kan göra en Serviceanmälan via Mina sidor på vår hemsida om temperaturen i din lägenhet är under 20 grader.

    Hör gärna av dig igen om du har fler frågor eller funderingar!
    Charlotte