Jag har frågor om min el-faktura - vem ska jag kontakta?

Jag har frågor om min elförbrukning och min faktura. Kan ni hjälpa mig med det?
Anna-Maria B.

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för din fråga.

    Har du frågor om din förbrukning ska du vända dig till den som fakturerar dig för elförbrukningen.

    Om du har varmhyra så har du troligtvis ett eget elavtal för hushållströmmen med ett bolag som du själv valt. Gör du inget val blir det automatiskt Falkenbergs energi eller EON. I vissa fall kan det vara vi på Fabo och då ser du det på din hyresavi från oss.

    Ha en bra dag!
    Charlotte