Hur fungerar det här med intresseanmälan?

Tjena! Har anmält intresse på ett gäng lägenheter då jag är i behov av en. Har någon/några gamla som erbjudits till andra som hamnade på ungefärligt mina nuvarande köpoäng men som jag föll på mållinan på men som ändå står under behandling på mina sidor. Är det så att man var bland topp 5 på dessa och därav är dom under behandling för att man kan eventuellt vara aktuell eller står det under behandling oavsett vilken plats man hade i "kön"?

Mvh Oscar
Oscar

Kommentarer

  • Hej Oscar,

    Jag behöver lite mer info om dig för att kunna hjälpa dig att ta reda på svar och hitta dina uppgifter i vårt system.

    Vi kan hjälpa dig med din fråga om du mailar oss på hyra@fabo.se eller ringer till vår Uthyrning 0346 88 66 00, tonval 1.

    Ha en fin dag!
    Charlotte