Får jag installera en diskmaskin?

Hej! Får man lov att installera en diskmaskin i lägenheten och kan ni hjälpa till med det? Ha en fin dag!
Emma Bengtsson

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Visst är det skönt med en diskmaskin, du får gärna installera en i din lägenhet om du ser till att det är fackmannamässigt utfört och att det återställs till sitt ursprung om du flyttar ifrån lägenheten.

    Vi kan ofta hjälpa till med att införskaffa diskmaskin samt installera den i våra bostäder men du behöver kontakta din lägenhetsförvaltare först. Ring till vår serviceanmälan 0346-886600, tonval 2 så kan de hjälpa dig vidare.

    Hoppas du får en fin dag i solen!
    Charlotte