Hur får vi nycklarna för inflyttning i Kv. Grieg?

Vi ska flytta in 1/6 på Trombonvägen, hur bli det med nycklar? Var ska vi hämta de eftersom det bli väl ingen ”fika möte/ dela ut nycklar” som de nämne för oss på kontoret när vi skrev på kontrakt.
Kornelia

Kommentarer

  • Hej Kornelia,

    Nu börjar det verkligen närma sig inflyttning!

    Vi kommer i nästa vecka skicka ut information om nyckelutlämning, hiss-tider och all annan info som man kan tänkas behöva för inflyttning. I vanliga fall ses vi på ett möte tillsammans men just denna gång blir det information brevledes pga. covid-19.

    Ha en fin dag!

    Charlotte