Får man behålla sin plats i kön när man fått en lägenhet?

Hej! har nyligen skrivit kontrakt på en av era lägenheter men såg idag att jag förlorat alla mina köpoäng och att den börjat om på 0. Tänkte kolla om det skall vara så att man förlorar sina poäng när man tackar ja till en av era lägenheter.

Allt gott

Axel

Kommentarer

  • Hej Axel,

    Tack för din fråga!

    Blir man tilldelad en lägenhet i vår bostadskö "använder" man sina poäng i kön och kan sedan, om man vill, fortsätta söka lägenheter men får då börja om på nytt med att samla poäng i bostadskön.

    Väljer man att tacka ja till ett korttidskontrakt behåller man sin plats i kön, du kan läsa mer om korttidskontrakt här: Vad är ett korttidskontrakt?

    Ha en riktigt bra dag!
    Charlotte