Kan jag hyra en till parkering?

Finns det parkering att hyra på ängslyckevägen ifall man har fler än 1 bil? Finns flera markerade p-platser, går det att hyra en av dessa?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Man kan ibland få möjlighet att hyra mer än 1 parkering som hyresgäst hos oss. För att ta reda på om det finns lediga platser i just ditt område ska du kontakta våra uthyrare. De finns antingen på hyra@fabo.se eller om du vill ringa 0346-886600, tonval 2. Telefonen är öppen Måndag - Fredag 10-12 & 13-14.

    Ha en riktigt bra dag!
    Charlotte