Hur startar jag sökprenumeration?

Min gamla mor står i kö hos er, det står att hon inte aktiverat sökfunktionen... och jag hittar ingen flik för detta....
Ingvor

Kommentarer

  • Hej Ingvor !

    Detta är en funktion som fanns tidigare men som inte används just nu, vi ska se till att ta bort texten så att den inte förvirrar.

    Det viktiga är att logga in igen innan det datum som står angivet på din mors "Mina sidor" i fältet "Logga in igen innan" och att det räknas köpoäng. Du ser antal köpoäng inom parentesen efter datumet som finns i fältet "Köpoäng bostad".

    Se exempel nedan på hur det kan se ut.

    Hör gärna av dig igen om något känns oklart eller om du har fler frågor.

    Charlotte
  • Har jag gjort rätt nu. Det är förvirrande. Hur söker jag aktivt, när jag inte finner val av boende jag önskar?  Jag har missat köpoängen i hur många år som helst. Känndes tröstlöst. Försöket starta här iaf. Mvh Birgitta Axelsson
    Birgitta
  • Hej Birgitta,

    Det kan vara förvirrande ibland, vi försöker reda ut det tillsammans.

    Du behåller din plats i kön, alltså dina kö-poäng så länge du loggar in minst 1 gång per år med ditt personnummer och lösenord eller använder Bank-id.

    Jag föreslår att du läser igenom denna fråga, Hur behåller jag min plats i kön? där vi tidigare gått igenom frågor och svar om att behålla sin plats i kön.

    Ha en fin dag!
    Charlotte