Hur många gånger kan jag tacka nej till ett erbjudande om lägenhet?

Hej.

Jag undrar hur många gånger jag kan säga nej till en lägenhet som ni erbjuder mig att ta?

Mohammad
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • God morgon Mohammad!

    Får du tre erbjudanden om lägenhet under en sexmånadersperiod och tackar nej eller inte svarar på dessa erbjudanden blir du spärrad för framtida erbjudanden under sex månader. Du behåller dina kö-poäng, spärren tas bort automatiskt efter sex månader.

    Hör gärna av dig igen om du har någon mer fråga så hjälper vi dig gärna.
    Charlotte
    Bästa svaret
  • Hur många visningar får man gå på innan man blir spärrad?
    Anders
  • Hej Anders !

    För att få gå på en visning måste vi först skickat dig ett erbjudande om lägenhet, tackar man nej på tre erbjudanden under en sexmånadersperiod blir man spärrad för framtida erbjudanden i sex månader.

    Du behåller dina kö-poäng trots att du blir spärrad.

    Trevlig helg!
    Charlotte