Hur lägger jag upp min lägenhet på bytestorget?

Är intresserad av att flytta till Slöinge
Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    För att lägga upp en annons är en förutsättning att du har ett kontrakt hos oss och är inloggad på ditt konto. Då kommer det finnas en knapp "Mina bytesannonser" i dropdown-menyn som visas om du klickar på Mina Sidor.

    Där kan du se information om ditt boende och lägga in flera önskemål och beskrivningar. Klicka sedan "spara" så kommer din annons att publicaras.

    Lycka till!
    Charlotte