Hur kommer min nya lägenhet se ut? Färgval, golv, klinker osv?

Musa

Kommentarer

  • Hej,

    Det kommer finnas två val, där ett val är koncept kall och är i kulören grått och det andra konceptet är varm och är i kulör beige.

    Dessutom vissa tillval som du kan se i informationsfoldern samt tillvalsblanketten som du får på hyresgästmöte eller hemskickad till dig i god tid innan det är dags för dig att göra dina val.

    Visningslägenhet finns på Utmarksvägen 5H , alla hg får inbjudan till visning i god tid.

    Ha en bra dag!
    Charlotte