Hur kommer badrummen i de nya lägenheterna att se ut?

Era nya lägenheter i Skogstorp intresserar mig, hur kommer badrummen att se ut? Kan ni berätta mer om det?
Sune

Kommentarer

  • Hejsan Sune,

    Tack för ditt meddelande till oss.

    I badrummen kommer det att vara grått klinker på golvet och vitt kakel på väggarna. Badrummen kommer vara utrustade med kommod med tvättställ samt spegel från Marbodal och duschvägg i glas från Svedbergs. Det kommer även att finnas tvättmaskin och torktumlare från Cylinda i alla lägenheterna.

    Ha en bra dag!
    Charlotte