Hur gör jag för att få min avi genom Kivra?

Hej. Jag vill inte längre ha pappersfaktura och läste att jag kan skaffa Kivra och få min avi där. Hur gör jag då?
Bengan

Kommentarer

  • Hej,

    Du som är hyresgäst hos oss och är ansluten till Kivra få sin hyresavi automatiskt genom Kivra istället. Varje gång du får ett nytt brev i Kivra får du även ett mail eller avisering via deras app.

    Detta innebär att du inte längre kommer få någon pappersfaktura i brevlådan från Fabo.

    Kivra är kostnadsfri digital brevlåda där du får viktigt post digitalt från ansluta företag och myndigheter. För att ansluta till Kivra eller få mer information om tjänsten se Kivras hemsida
    Charlotte