Hur fungerar visning av lägenhet?

Hej! Jag undrar när man kan få en visning av lägenheten man tackat ja till? Är det ni som kontaktar mig angående visning eller ska jag själv ta kontakt med er eller nuvarande hyresgäst?

Linda-mari

Kommentarer

  • Hej Linda-mari,

    Tack för din fråga.

    Om du har fått ett erbjudande finns även kontaktuppgifter till lägenhetsinnehavaren i samma information. Du kan kontakta lägenhetsinnehavaren och boka tid för visning.

    Vid vissa tillfällen kan det vara Fabo som visar lägenheten, våra kontaktuppgifter finns i så fall med i ditt erbjudande.

    Tänk på att gå på visning innan du tackar ja eller nej till ett erbjudande.

    Ha en bra dag!
    Charlotte