Hur bokar jag ett besök hos er?

Hejsan.
Jag vill boka ett besök hos er på kontoret, kan jag få hjälp med det?
Camilla

Kommentarer

  • Hejsan,

    Du är välkommen att kontakta oss för att boka ett besök och få den hjälp som du behöver. Beskriv gärna ditt ärende vid kontakt så att vi kan se till att du får träffa den person som kan hjälpa dig på bästa sätt.

    Kontakta oss via någon av nedan kontaktvägar så bokar vi in en tid som passar dig.

    Telefon: 0346-886600, tonval 3
    Mail: info@fabo.se
    Via chatt på vår hemsida.

    Ha en bra dag!

    Charlotte