Hur anmäler jag intresse på en lägenhet?

Hejsan!
Jag har sett en lägenhet på er hemsida som jag vill lämna intresse på, hur gör jag då?

Svenne

Kommentarer

  • Hej Svenne!

    Börja med att logga in på ditt konto eller registrera dig som ny användare.

    Du kan göra en intresseanmälan genom att klicka på det objektet du är intresserad av bland "Sök ledigt". Klicka sedan på "Anmäl intresse" på sidan som presenterar hyresobjektet. Under "Mina Intresseanmälningar" hittar du en lista över de intresseanmälningar du har gjort.

    "Aktuella" intresseanmälningar visar de intresseanmälningar du gjort under den senaste perioden. Du kan ta bort din intresseanmälan under anmälningsperioden genom att klicka på knappen "Ta bort intresseanmälan" ifall du skulle ångra dig.

    När anmälningstiden har gått ut rangordnas alla sökande efter antal kö-poäng. Därefter görs en avstämning så att boendekrav stämmer överens med lägenheten och att vår kundbedömning uppfylls. Inom ett par dagar tar våra Uthyrare kontakt med de som är aktuella för att få ett erbjudande.

    Här har vi skrivit mer om våra boendekrav.

    Hör gärna av dig igen om du har ytterligare frågor!

    Charlotte