Hej kan man samla kö-poäng tillsammans?

Kan jag och min man samla poänger från mig och från honom tillsammans och ansöka om en lägenhet på den nya poängerna som har samlats och hur fungerar det?
Zahra

Kommentarer

  • God morgon Zahra !

    Tack för din fråga.

    Du och din man kan inte plussa ihop era kö-poäng i bostadskön då de är personliga och räknas individuellt. Ni får en kö-poäng för varje dag i vår bostadskö och behåller dem genom att logga in på Mina sidor minst en gång om året.

    Ha en riktigt fin dag!
    Charlotte