Har ni nytt bolag för bevakning?

Hej.
Såg en bil på gården utanför vårt hus som det stod PSG på och en väktare som kom ut bilen. Har ni inte Securitas längre? Hur blir det då med numret vi ska ringa om det är någon störning?
Bengt-Olof
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hejsan Bengt-Olof,

    Det stämmer att man från den 1 december kan träffa på antingen Securitas eller vår nya samarbetspartner PSG Bevakning på våra områden. De är båda vaktbolag men har olika uppgifter ute på våra områden.

    Vid störning på kväll och helg ringer du det vanliga numret (Securitas) som i sin tur bedömer ärendet och skickar ut väktare (PSG) i de fall det behövs. Numret du ringer är 010 - 470 51 50.

    Osäker på om det är en störning? Nu har vi förtydligat det på vår hemsida.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
    Bästa svaret
  • Hej
    Hörde att deras kontrakt gick ut i måndags. 18/4?
    Eller är det förnyat?
    Cristina
  • Hej Christina,

    Avtalet med PSG är flerårigt och har inte löpt ut utan gäller även framöver.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Tack för snabbt svar och skönt att höra 🌞🌞
    Cristina