Får man skaka sina mattor på balkongen?

Finns det några regler om att man som hyresgäst inte får skaka sina mattor på balkongen?
William

Kommentarer

  • Hej William,

    Tack för din fråga.

    Någon regel för eller emot har vi inte. Här tänker jag att man ska handla med respekt och sunt förnuft för att inte störa sina grannar med nedfallande skräp på balkonger och uteplatser. Då kan det vara bättre att ta sig till en gräsyta eller liknande för att skaka sina mattor.

    Trevlig fortsatt dag!

    Charlotte