Får jag byta duschhuvud i duschen?

Om jag vill ha ett annat duschhuvud i min dusch får jag då byta den? Eller sätta ett nytt munstycke på min kran i köket? Och vad gäller om duschhuvudet som satt på i duschen när vi flyttade in går sönder?
åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Du får byta duschhuvud och munstycken men spara det gamla och sätt tillbaka det om du flyttar ifrån lägenheten.

    Om det befintliga skulle gå sönder så gör du en anmälan till Servicecenter via Mina sidor så byts den ut.

    Ha en bra dag!
    Charlotte