Får man ha blomsterlådor på sitt balkongräcke?

Jag undrar om man får ha blomterlåder på utsidan av balkongen så när man vattnar kommer vattnet på grannens utemöbler
Jeane

Kommentarer

  • Hej Jeane!

    Ja, man får ha blomsterlådor på sin balkong men man får samtidigt inte störa sin granne. Försök kontakta din granne direkt och förklara din situation så hoppas jag att din granne är förstående och att ni hittar en lösning. Kanske kan utemöblerna stå på ett annat sätt på uteplatsen.

    Ha en riktigt bra dag!
    Charlotte