Kan ni tvätta bort beläggningen på min balkong?

Då vår balkong är av trä så har den fått en grön beläggning, både på balkonggolvet och på räcket. Detta gör det väldigt omysigt att vara där. Är det något vi kan göra en serviceanmälan på och att ni då fixar det? eller ska vi ta hand om beläggningen själva?
åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Tack för din fråga!

    Vi utför tvätt av våra fasader med jämna mellanrum enligt vårt planerade underhåll. Dock ansvarar du som hyresgäst att hålla rent och tvätta bort beläggningen där du kommer åt.

    Hoppas du får en fin dag i solen!
    Charlotte
  • Hur vet jag när tvätt ska ske?
    Åsa
  • Hej Åsa!

    Jag kan tyvärr inte svara på när vi kommer tvätta just din fasad. Vi ser över alla våra fastigheter årligen och planerar de åtgärder som behövs, vissa tvättas oftare och andra mer sällan beroende på hur mycket beläggningar det finns osv.

    Hoppas det trots allt var svar på din fråga, önskar dig en fin dag idag!
    Charlotte